English
عربی
العربية

به مشاوره نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید

(021) 22882609 – 10 / (0912) 7696940

شنبه تا چهارشنبه 18:00 – 20:00 | پنجشنبه ها 9:00 – 12:00

دکتر مسعود راستکاری / جراحی بینی / بهترین جراح بینی گوشتی در تهران؛ بالاترین رضایتمندی!
مدت زمان مطالعه ۸ دقیقه

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران؛ بالاترین رضایتمندی!

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران جراحی است که عمل را با تبحر بالا و با نتایج حرفه‌ای برای بیماران خود انجام می‌دهد. عمل برای بینی گوشتی یکی از عمل‌های زیبایی پرطرفدار اما پر چالش است. حتما شما هم می‌دانید بینی گوشتی خصوصیاتی دارد  که عمل آن از عهده هر پزشکی بر نمی‌آید. جراحان بینی گوشتی با استفاده از تکنیک‌های جدید، دستیابی به زیبایی برای یک بینی با خصوصیات گوشتی را همچون بینی‌های دیگر فراهم کره‌اند. در این مطلب قصد داریم شما را به صورت کامل راهنمایی کنیم تا بتوانید برای عمل خود “بهترین جراح بینی گوشتی در تهران” را با بهترین هزینه عمل بینی پیدا و انتخاب کنید تا هرگز بعد عمل پشیمان نشوید.

برای آنکه بتوانید بهترین جراح بینی گوشتی در تهران را پیدا و انتخاب کنید باید چندین مورد مهم را در نظر بگیرید. از آنجایی که جراحی برای بینی گوشتی متفاوت‌تر و سخت‌تر از بینی‌های استخوانی است، بهترین دکتر بینی گوشتی متفاوت از بهترین جراح بینی طبیعی یا استخوانی خواهد بود. ضمن اینکه این جراح باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا بیمار را از انتخاب وی مطمئن سازد. در این بخش قصد داریم اصلی‌ترین نکاتی که در انتخاب جراح بینی های گوشتی نیاز دارید، را بیان کنیم.

اگر از میان دوستان و اطرافیانتان هستند کسانی که جراحی در ناحیه بینی انجام داده‌اند، در خصوص تجربه آن‌ها بپرسید. این سبب می‌شود تا بتوانید چند گزینه داشته باشید و نتیجه جراحی را در همان لحظه ببینید. در صورتی که در اطرافیان شما فردی جراحی بینی انجام نداده است. جای نگرانی ندارد و می‌توانید از روش‌های دیگر به دنبال جراح بینی خوب در تهران باشید. این روش ها را در ادامه برایتان بازگو می‌کنیم.

بیشتر بدانید: بهترین جراح بینی مردانه در تهران کیست؟

قبل و بعد از عمل بینی
قبل و بعد جراحی زیبایی بینی یکی از مراجعین

با جستجو در اینترنت به راحتی می‌توانید جراح مورد نظر خود را پیدا کنید. در این روش، تمامی نمونه کارهای جراح بینی گوشتی را پیدا کرده و مشاهده نمایید. سپس قادر خواهید بود بهترین دکتر عمل بینی گوشتی خود را پیدا کنید.

در بین انتخاب‌هایی که برای بهترین دکتر عمل بینی گوشتی داشته‌اید، نزدیک‌ترین جراح به محل سکونت خود را انتخاب نمایید. به عنوانی دیگر جراحی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی به مطب رفت و آمد داشته باشید.

جراحی بینی گوشتی

می‌توان با مراجعه به مطب به راحتی نمونه جراحی‌ها و رضایت بیماران بعد از جراحی را از نزدیک بررسی کرد. این توصیه بسیار مهم را جدی بگیرید. همچنین می‌توانید در این موقعیت از میزان تبحر جراح بینی مطلع شوید.

با جستجو در اینترنت و یا مراجعه حضوری و بررسی سابقه جراح بینی می‌توان به راحتی از میزان تجربه جراح مطلع شد. در مراجعه حضوری می‌توانید از جراح بینی گوشتی و تعداد جراحی‌های وی سوال کنید. همچنین نمونه کارهای جراحی را همان جا مشاهده کرده و با متخصص عمل بینی گوشتی مشاوره داشته باشید.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران در مرحله مشاوره و راهنمایی بیمار بسیار دقیق باید عمل کند. ایشان باید سوالات و بررسی‌های خاصی انجام دهند تا بتواند در خصوص جراحی بینی تصمیم نهایی را بگیرد. به طور مثال برخی از اقدامات زیر ضروری هستند:

  • معاینه فیزیکی بینی، بررسی صورت و اندازه گیری‌های مخصوص
  • بیان برخی از سوالات مهم به منظور بدست آوردن سابقه پزشکی و جراحی قبلی از فرد

در آخر باید این نکته را در نظر داشت که انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی با توجه به میزان تجربه جراح بینی انجام شود. زیرا در افراد دارای بینی گوشتی، جراحی نیاز به دقت و توانای بالا دارد.

جراحی بینی گوشتی
خانمی جوان با بینی گوشتی با پوست ضخیم و سوراخ های بزرگ. مشاهده کنید که بعد از عمل زیبایی لب و گونه ها چگونه نمایان شده است.

اگر عمل جراحی مطابق با اصول و طبق استانداردهای جراحی انجام شود، بینی افراد پس از جراحی دچار بازگشت و افتادگی نمی‌شود و عملا نیاز به عمل ترمیمی و مراجعه به بهترین دکتر ترمیم بینی نخواهد بود. در بینی های گوشتی نسبت به سایر جراحی های بینی، تورم و کبودی بعد از جراحی به مراتب بیشتر است و در نتیجه زمان بیشتری برای بهبودی کامل نیاز دارند.

بیشتر بدانید: نحوه چسب زدن بینی گوشتی

مشاوره با بهترین جراح بینی گوشتی در تهران؛ دکتر مسعود راستکاری

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران هنگام ارزیابی بینی بیمار، باید اندازه کلی و شکل صورت، لب‌ها و چانه را در نظر بگیرد. دکتر مسعود راستکاری جراح و متخصص گوش حلق و بینی، همچنین ساختار داخلی بینی که تنفس را تحت تاثیر قرار می‌دهد، ارزیابی می‌کند. علاوه بر اصلاح شکل بینی، وی هرگونه اختلالات داخلی را برای بهینه‌سازی تنفس اصلاح می‌کند. 

رینوپلاستی می‌تواند از طریق روش‌های مختلف انجام شود. برخی اوقات برش‌ها در داخل بینی به روش جراحی بسته توسط وی انجام می‌شود تا بتوان آن‌ها را پنهان کرد. سپس استخوان و غضروف بینی به منظور بهینه سازی طول، مشخصات و تقارن تغییر شکل داده می‌شود. علاوه بر این، هماهنگی با لب و چانه به دست نیز می‌آید. بنابراین بهترین روش جراحی بینی در هر عملی متفاوت خواهد بود.

بهترین پزشکان همواره با صبوری به سخنان بیماران خود در جلسات مشاوره گوش می‌دهند. این پزشکان با توجه به آنچه که بیماران از شرح حال و اهداف خود از عمل در نظر دارند، در کنار معاینات، بهترین تصمیم را برای آن‌ها می‌گیرند. اینکه یک پزشک بتواند با بیمار خود ارتباط مثبتی برقرار کند و شنونده خوبی باشد، بسیار در جلب اعتماد وی موثر است.

بهترین جراح بینی گوشتی همواره به دانش روز آگاهی دارد. این پزشک سعی می‌کند با مطالعه و شرکت در سمینارها و کنگره‌ها اطلاعات خود را به روز نگه دارد تا بهترین شیوه را برای بیماران خود در عمل‌ها پیاده‌سازی کند. بسیار مهم است پزشکی که انتخاب می‌کنید، از جدیدترین پیشرفت‌ها آگاهی کاملی داشته باشد.

تیم و تجهیزات حرفه‌ای یکی از تاثیرگذارترین موارد در نتیجه کار پزشک است. این دو به صورت مستقیم می‌توانند نتیجه نهایی را برای بیمار تغییر دهند. بنابراین وجود تیم کارآزموده در کنار تجهیزات استاندارد، مکمل ویژگی‌های بهترین جراح در به نتیجه رسیدن عمل برای بینی گوشتی است.

تجربه و مهارت فاکتوری نیست که بتوان به آسانی به آن دست پیدا کرد. تمام آنچه که جراحان به عنوان تجربیات و مهارت از عمل‌های خود بدست می‌آورند، نتیجه سال‌های طبابت حرفه‌ای آن‌ها است. پس در هنگام انتخاب جراح توجه داشته باشید تا از مهارت وی اطمینان کافی داشته باشید.

بهترین پزشکان و جراحان همان کسانی هستند که با صداقت کامل به بیماران خود مشاوره می‌دهند. این پزشکان با دادن مشاوره پزشکی صادقانه، حتی اگر مشاوره آن‌ها به جراحی هم منجر نشود، بیمی ندارند و همواره برای بیماران خود بهترین تصمیم را می‌گیرند و سلامت آ‌ها را در اولویت قرار می‌دهند.

 

تا به این جای مقاله هم حتما متوجه شده‌اید که بینی از نوع گوشتی با دیگر انواع بینی متفاوت است. به این ترتیب نوع جراحی برای این بینی با سایر عمل‌ها فرق دارد. مهم‌ترین تفاوتی که بهترین جراح بینی گوشتی نسبت به سایر جراحان دارد، میزان تسلط و شناختی است که وی در ارتباط با عمل این نوع بینی دارد.

به دلیل ضخیم بودن پوست این نوع بینی، شکل‌پذیری و فرم دهی به آن مشکل خواهد بود. اگر پوست بینی ضخیم باشد بینی به خوبی نمی‌تواند تغییرات انجام شده را بعد از عمل نشان دهد. پس این هنر جراح است که با دستات توانمند خود بتواند پوست ضخیم را به درستی رو استخوان بنشاند. بنابراین عمل جراحی به قدری چالش برانگیز است که هر جراحی ممکن است از عهده آن بر نیاید.

بهترین جراح بینی گوشتی می‌تواند با تجربه‌ای که در طول سال‌های حرفه‌ای کاری خود کسب کرده است، پوست بینی گوشتی را به حالتی فرم دهد که همانند بینی‌های استخوانی به خوبی نمایشگر استخوان بینی باشد. اگر این جراح نتواند عمل را با مهارت بالا انجام دهد امکان به اصطلاح بازگشت بینی گوشتی وجود دارد. 

 

جلسات مشاوره قبل از عمل به قدری مهم هستند که نباید هرگز از کنار آن‌ها ساده بگذرید. در واقع این جلسات پاسخ‌دهنده تمام سوالات و ابهامات شما قبل از عمل  هستند. بنابراین حتما موارد زیر را در نظر داشته باشید و در مراجعه به پزشک خود از ایشان آن‌ها را بپرسید:

  • در مورد نمونه‌ی عمل‌های بینی با فرم مشابه بینی خود سوال کنید.
  • از جراح بخواهید نتیجه را برای شما پیش‌بینی کند تا نگاه واقع بینانه‌تری داشته باشید.
  • در مورد هزینه عمل بدون تعارف سوال کنید و از هزینه‌های بعد از عمل نیز آگاهی پیدا کنید.
  • در مورد آخرین روش‌هایی که برای عمل این نوع بینی وجود دارد سوال کنید.
  • از خدمات مرکز جراحی یا بیمارستان اطمینان کافی پیدا کنید و مطمئن شوید پزشک شما خدمات آن‌ها را تایید می‌کند.
دکتر مسعود راستکاری

دکتر مسعود راستکاری

دکتر مسعود راستکاری جراح و متخصص گوش و حلق و بینی با سابقه درخشان جراحی سر و گردن، جراحی پلاستیک بینی و صورت و جراحی آندوسکوپی سینوس در منطقه پاسداران تهران، مشغول به فعالیت می باشند.

برچسب ها:
مقالات مرتبط
جراحی بینی نیمه فانتزی

جراحی بینی نیمه فانتزی

جراحی بینی نیمه فانتزی ترکیبی از دو نوع عمل فانتزی و طبیعی برای بینی از نظر ظاهری است. در عمل بینی نیمه...

تجربه جراحی بینی

تجربیات خودتان را در قالب دیدگاه برای دیگران به اشتراک بگذارید .

۱۹ دیدگاه ها
  1. سلام دکتر من نوک بینیم هنوز خیلی بزرگه و دو ساله عمل کردم پیش یه دکتر دیگه. بیام مطب شما، شما واسم امپول کورتون میزنید؟ تاثیری در کوچیک شدن نوک بینیم داره بعد 2 سال؟ یا باید دوباره عمل کنم؟

    پاسخ
    • سلام. تشریف بیارید جهت معاینه و بررسی

      پاسخ
  2. دکتر جان من عمل بینی گوشتی پیشتون انجام دادم خیلی راضیم

    پاسخ
  3. آقای دکتر من قبلا بینی مو جراحی کردم و برگشته بعد از سه سال. اگر باز جراحی کنم بازم برمیگرده؟

    پاسخ
    • بینی گوشتی با تکننیک های خاص و متفاوتی ک امروزه می توان از آن بهره گرفت به هیچ وجه قابل بازگشت نیست در صورت تمایل در مشاوره حضوری توضیحات کامل داده میشه

      پاسخ
  4. سلام دکتر درسته میگن بینی گوشتی بعد از عمل برمیگرده؟ میخوام عمل کنم دو دل شدم

    پاسخ
    • بله بینی گوشتی قابل عمل هست و خوب هم میشه و بر هم نمی گرده تکنیک های خاص و متفاوت از بینی های معمولی داره و درسته که محدودیتهایی هم داره که در مشاوره حضوری توضیح کامل داده میشه ولی در کل بینی گوشتی با تکنیک های جدید قابل عمل هست و خیلی هم خوب میشه

      پاسخ
  5. سلام آقای دکتر . بعد از عمل بینی گوشتی برگشت پذیری وجود داره ؟

    پاسخ
    • سلام. بینی های گوشتی با تکنیک هایی جدید که امروزه مورد استفاده قرار گرفته شده.. قابل برگشت نمی باشد

      پاسخ
  6. من شنیدم جراحی بینی گوشتی برگشت پذیره درسته ؟

    پاسخ
    • تکنیک های خاص و متفاوتی که امروزه در جراحی بینی های گوشتی استفاده میشن بینی به فرم قبل به هیچ وجه قابل برگشت نیست در صورت تمایل که در مشاوره حضوری توضیح کامل داده میشه

      پاسخ
  7. سلام دکتر خسته نباشید ، بینی من پولیپ داره و استخوانی ام هست ، فقط گوشه های بینی رو میخواستم کوچک کنم و پولیپ جراحی کنم ، میخواستم بدونم کی وقت دارید

    پاسخ
    • با این شماره ها جهت دریافت وقت و ویزیت تماس بگیرید:۰۹۱۲۳۲۴۷۲۸۶
      ۰۹۱۲۷۶۹۶۹۴۰

      پاسخ
  8. اگر غضروف بینی کم باشه امکان این هست بینی بعد از چند سال برگرده به حالت قبل خودش؟ غضروف میشه پیوند داد موقع عمل؟

    پاسخ
    • در مورد عمل مجدد بیتی گوشتی بله قابل انجام هست پیوند غضروف انجام میشه و خیلی خوب میشه و بر نمی گرده

      پاسخ
  9. سلام، من بینیم گوشتیه آقای دکتر خیلی نگرانم که خوب بشه، تعریف کار شما رو از دوستم شنیدم، چه روزهایی مطب هستین؟

    پاسخ
    • سلام بینی گوشتی هاهم خیلی خوب میشن و با تکنیک های جدیدی که امروزه استفاده میشه قابلیت بازگشت به فرم قبل ندارند.
      ✅ شماره تماس مطب
      ۰۹۱۲۳۲۴۷۲۸۶
      ۰۹۱۲۷۶۹۶۹۴۰
      ✅ ساعات مشاوره انلاین
      ساعات مشاوره بین ۹ صبح تا ۹ شب
      حضور در مطب: شنبه و دوشنبه و سه شنبه

      پاسخ
  10. سلام وقت بخیر
    من بینی گوشتی بزرگی دارم اما انحراف نداره. تعدادی از پزشکان گفتن بعد از جراحی به دلیل تخریب ساختار بینی مشکلات تنفسی پیدا می کنم و بینی به شکل اولیه هم باز می گرده. خواستم ببینم شانسی برای جراحی دارم/

    پاسخ
    • برای معاینه باید تشریف بیارید تا مشخص بشه

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *