جراحی افتادگی پلک

جراحی افتادگی پلک یکی از روش هایی است که امروزه برای افرادی که دچار افتادگی پلک شده اند بسیار مناسب است این افتادگی پلک به علت جابه جایی چربی که داخل پلک است ایجاد می شود که با افزایش سن بیشتر قابل مشاهده است و باعث می شود فرد مسن تر دیده شود و چشم ها خسته به نظر برسد .

به طور کلی شما می توانید با انجام جراحی افتادگی پلک و تاثیری که بر پلک هایتان می گذارید باعث شود چند سال جوان تر به نظر برسید و چهره ای جذاب تر و شاداب تر داشته باشید . لازم است بدانید عمل جراحی زیبایی پلک که به آن بلفاروپلاستی می گویند علاوه بر زیبایی و شاداب شدن کاربرد درمانی هم دارد و افرادی که دارای افتادگی پلک هستند بعد از جراحی پلک میدان دیدشان به صورت کامل بهبود می یابد .

موارد بسیار مهم در جراحی افتادگی پلک

• در صورتی که جراحی افتادگی پلک انجام می دهید نیازی نیست بستری شوید .
  • اگر شما به منظور افتادگی پلک جراحی می کنید در بعضی مواقع نیاز است هر دو چشم جراحی شود .
  • در جراحی افتادگی پلک نیاز است که مدتی چشم هایتان در شب ها باز بماند که به منظور جلوگیری از خشک شدن باید از پماد چشمی استفاده کنید .پس از استفاده مکرر بعد از چند ماه نیازی به استفاده از پماد نیست .
  • بخیه ای که به علت جراحی افتادگی پلک زده می شود لازم است بعد از دو هفته برداشته شود .
  • استفاده از مواد آرایشی ، لنز ، ریمل ، مژه مصنوعی و مواد روغنی ممنوعیت دارد .
  • می توانید مطالعه کنید و یا تلویزیون تماشا کنید و به زندگی عادی خود ادامه دهید به گونه ای که تمامی نکات توصیه شده توسط پزشک رعایت شود .
  • توصیه می شود در مصرف داروهایتان دقت لازم را به عمل آورید زیرا به علت مشابهت ظاهری قطره چشمی ها امکان اشتباه وجود دارد و برای جلوگیری در این خصوص نام داروهایتان را فراموش نکیند .

برخی از خدمات دکتر راستکاری جراح بینی خوب در تهران

جراحی زیبایی بینی

جراحی گوش

لیفت صورت

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی استخوانی

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر راستکاری

2 + یک =